.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري سارق7ميلياردي ويژه تاجران در كلاردشت

قاضي پرونده بزرگترين سارق خانه هاي ويلايي در كلاردشت گفت: يكي از بزرگترين گروه سارقان منازل تاجران شهرهاي غرب مازندران با بيش از 700 ميليون تومان وجه نقد و جواهرات در كلاردشت دستگير شد.

حسين ابراهيميان امروز در جمع خبرنگاران افزود: سركرده اين گروه از سارقان به نام (ن- ج) 30 ساله اهل و ساكن تهران با 17 فقره سرقت از خانه هاي ويلايي شمال تهران و كرج در ندامتگاه كرج زنداني بود كه با رد 500 ميليون تومان به مالباختگان با قرار 200 ميليون تومان از ندامتگاه كرج آزاد و در يكي از ويلاهاي گران قيمت كلاردشت اسكان مي‌يابد.
وي اظهار داشت: متهم با اجير كردن چند نفر و با اتومبيل‌هاي سمند، پرايد و پژه 206 مبادرت به سرقت از شهرستان هاي اطراف كلاردشت از جمله دزدي از منازل تاجران نوشهر مي‌كند و تمامي اموال مسروقه حتي گاو صندوق ها را نيز به كلاردشت انتقال مي دهد.

قاضي حسينينان با اشاره به اينكه اين سارقان با اطلاعات مردمي و هوشياري ماموران آگاهي چالوس و كلاردشت و همچنين پرسنل فرماندهي انتظامي كلاردشت به دام افتادند خاطر نشان كرد: پس از چند روز مراقبت و تعقيب، ويلاهاي سارقان به محاصره و سارقان دستگير مي شوند.

وي ضمن تقدير از پرسنل نيروهاي آگاهي و اطلاعاتي در برقراري امنيت گفت: اين سارق حرفه‌اي در روز از منازل سرقت مي‌كرده و چون ساكنان منازل فكر مي كردند كه دزدي‌ها در شب اتفاق مي‌افتد در روز به اين كار دست مي‌زد.

قاضي پرونده خاطر نشان كرد: متهم در اعترافات خود گفت كه در شهر مي‌گشتم و هر خانه‌اي كه برق آن روشن بود مي‌فهميدم كه صاحبخانه در خانه نيست.

حسينيان در بخش پاياني سخنانش از بررسي پرونده دادگاه عروسي طي چند روز آينده خبر داد كه مادر شوهرش را در كلاردشت كشته بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.238 seconds.